GUS - Główny Urząd Statystyczny

GUS - Główny Urząd Statystyczny

Pojęcie stosowane w badaniach statystycznych statystyki publicznej


Hipermarket

Listy pojęć Poprzednie pojęcie z pełnej listy Następne pojęcie z pełnej listy

Hypermarket

Definicja

Sklep o powierzchni sprzedażowej od 2500 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych i nieżywnościowych częstego zakupu, zwykle z parkingiem samochodowym.

Źródło definicji

  • Rynek Wewnętrzny (publikacja roczna)
    Miejsce publikacji GUS, Warszawa

Dziedzina pojęcia

  • Działalność handlowa, hotelarska, gastronomiczna i inne wybrane rodzaje działalności usługowych

Pojęcia nadrzędne

Źródła danych, na których występuje pojęcie

  • H-01w Sprawozdanie o sieci handlowej

Osoba udzielająca wyjaśnień metodologicznych

Swat Anna
e-mail: A.Swat@stat.gov.pl

« powrót

Główny Urząd Statystyczny
00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, tel.: centrala: (48 22) 608 30 00
Informatorium:  (48 22) 608 31 63, (48 22) 608 31 64
Automatyczna informacja statystyczna: (48 22) 608 31 35, (48 22) 608 31 36
Copyright © 1995-2014 GUS